Зворотній дзвінок
Зворотній дзвінок

Нові технології в аграрному бізнесі забезпечують контроль над активами, підвищення ефективності і стійке зростання в середньостроковій і довгостроковій перспективі. Як правильно підходити до впровадження «розумних» технологій, з чого краще починати і як їх використовувати? Спробуємо в цьому розібратися. У книзі «Наш айсберг тане» Джон Коттер на прикладі колонії пінгвінів, чий айсберг тане, розповідає, як досягти результату в умовах будь-яких змін. Перше, з чого починаються зміни в компанії, це усвідомлення необхідності таких змін. На сьогоднішній день рівень українських аграрних підприємств значно поступається в ефективності компаніям з Європи, США і Латинської Америки. В умовах кризи і поточних цін на товари це спонукає багато компаній до змін: або обирати іншу модель, або підвищувати ефективність існуючої.

Усередині компанії обов’язково повинен бути двигун змін – людина або команда, мотивація яких прив’язана до кінцевого результату.

За 2014-2015 рр. ми реалізували понад 30 проектів за різними напрямками. Одним з найважливіших чинників успішності було залучення клієнта, компетентного проектного менеджера або цілої команди. Якщо такого немає, то хтось втомиться раніше: або клієнт платити консультантам, або консультанти займатися проектом, підсумкова цінність якого викликає сумнів. У чому перша помилка багатьох компаній? Вони починають кудись пливти, не знаючи, з якого боку берег. 80% кейсів, з якими ми стикалися, говорять про те, що компанії купували обладнання або послуги без будь-якого розуміння, що ж має бути в підсумку, і як побудувати систему, в якій всі елементи не втратять зв’язок один з одним. Є нескінченна кількість прикладів, де компанії економили, купуючи датчики GPS, призначені не для сільського господарства, сівалки, обприскувачі тощо, з уже встановленими системами управління від різних виробників, а на виході отримували абсолютну інформаційну кашу. Часто у своїй роботі ми стикалися з байдужістю або навіть з саботажем з боку співробітників компанії – це сильно ускладнювало реалізацію проектів. Найчастіше так відбувається, якщо проект «спускається» зверху від керівника або акціонера. Необхідно проводити багато роз’яснювальної роботи, дати зрозуміти співробітникам, що такі нововведення створені не для того, щоб знайти їм заміну, а щоб зробити їх роботу більш ефективною. Будь-яким змінам потрібні швидкі перемоги. Співробітники і керівництво компанії повинні переконатися, що не витрачають час і гроші даремно. Необхідно визначити ті самі 20/80, де 20%зусиль дають 80%результату. Необхідно паралельно будувати дві системи: фінансову службу (бюджетування, управлінський облік, управління ціновими ризиками) і контроль базових активів (систему управління земельним банком, ведення історії полів та управління технікою). Необхідно налаштувати базовий облік, щоб потім рухатися в блок аналітичної підтримки агровиробництва: супутникового моніторингу, точного землеробства, використання БПЛА. Не витрачайте багато грошей, починайте з пілотного проекту. Відпрацюйте процеси, навчіть команду, а вже потім масштабуйте проект на всю компанію. Перші 6-12 місяців є критичними для відпрацювання взаємодії, поки система не стане звичною для співробітників. На даному етапі необхідні підвищений контроль з боку керівництва та участь консультанта на підтримці. Підходьте до будь-яких впровадженням системно: визначте, хто у Вас буде цим займатися, що має бути на виході, як Ви будете керувати компанією після впровадження, роз’ясніть Ваше бачення співробітникам і отримайте швидкі перемоги. Але для початку задайте собі найголовніше питання: чи не перебуваєте Ви на айсбергу, який може розтанути? Читати першоджерело

Консультант
Залиште контакти та отримайте безкоштовну консультацію!

    Дякуємо!
    Ваша заявка вже обробляється

    Незабаром ми з Вами зв’яжемося