Відкриваємо вакансію офіс-менеджера: шукаємо людину, що підтримає роботу офісу та стане невід’ємною частиною нашого молодого та працелюбного колективу.
Якщо ти:
- Уважний до деталей, відповідальний, здатний працювати в режимі мультизадачності;
- Вмієш швидко навчатись та застосовувати набуті знання в роботі;
- Маєш чудові організаційні та комунікативні навички;
- Володієш відмінними навичками ділового спілкування та листування українською та російською мовами.
Ми очікуємо, що ти будеш:
- Вести внутрішній та зовнішній документообіг, електронний та паперовий архів документів;
- Обробляти вхідну електронну пошту та приймати телефонні дзвінки;
- Вести внутрішню CRM-систему (адміністрування та розподіл задач між відповідальними);
- Організовувати відрядження (бронювання квитків, готелів, тощо);
- Виконувати доручення керівника та вирішувати поточні організаційні питання;
- Надавати організаційну підтримку відділу продажів;
- Допомагати в організації пошуку та прийому нових співробітників (розміщення вакансій, забезпечення робочого місця всім необхідним);
- Забезпечувати роботу офісу всім необхідним: офісна канцелярія, продукти, вода, витратні матеріали (вносити рахунки, відстежувати оплати і контролювати вчасну доставку).
Ми пропонуємо:
- Роботу в динамічній галузі аграрних інновацій, AgTech;
- Комфортні умови праці — дружний молодий колектив, офіційне працевлаштування;
- Можливості для професійного та особистого зростання;
- Гідну оплату праці — наявність фіксованої ставки та системи бонусів;
- Графік роботи з 9.00 до 18.00.