16 грудня 2017
SmartFarming поділився досвідом B2B продажів на агроринку

9 листопада в Klitchko Expo відбувся B2B Sales Elevate Blitz-2017. Організатором івенту виступив Miller Heiman Group – світовий лідер у сфері поліпшення і побудови систем В2В-продажів. А одним із спікерів заходу був засновник компанії SmartFarming, Артем Бєлєнков.   

B2B Sales Elevate Blitz-2017

B2B Sales Elevate Blitz – чудова можливість зануритися в В2В-продажі. Дізнатися про передові практики, які представлені на ринку. А також – поділитися досвідом і обговорити особисті бізнес задачі з тими, хто вже досягнув успіху.

каже засновник компанії SmartFarming, Артем Бєлєнков

B2B Sales Elevate Blitz-2017

У своїй презентації на B2B Sales Elevate Blitz Артем Бєлєнков розкрив тему еволюції Value Proposition (властивості продукту, які становлять найбільшу цінність для Клієнтів) компанії SmartFarming з 2013 по 2018 роки

За словами Артема Бєлєнкова, еволюція Value Proposition компанії SmartFarming складалася з 3-х ключових етапів. Саме стільки разів змінювалися ситуація на ринку і очікування потенційних Клієнтів.

Як змінювались ринок та запити Клієнтів

З 2013 по 2014

Ринок Клієнти
  • Падіння цін з 2013
  • Девальвація гривні
  • Відсутність фінансування
  • Проблема крадіжок
  • Мрії про «1 кнопку»
  • Придбання «презентацій»

З 2015 по 2016

Ринок Клієнти
  • Платники ПДВ
  • Зростання орендної плати
  • Зниження маржинальності
  • Проблема крадіжок
  • Мрії про єдину систему
  • Придбання інструментів

З 2017 по 2018

Ринок Клієнти
  • Земельна реформа?
  • Активізація M&A
  • Зниження маржинальності
  • Проблема ефективності
  • Мрії про єдиного підрядника
  • Придбання результату

Починаючи з 2013-го року, запити потенційних Клієнтів значно змінилися. На самому початку нашого бізнес шляху аграрії готові були купувати, грубо кажучи, красиві «презентації». Через якийсь час вони платили за інструменти. Сьогодні Клієнти порозумнішали в рази. Вони рахують гроші, тому готові платити тільки за результат

каже засновник компанії SmartFarming, Артем Бєлєнков

Як змінювалось Value Proposition SmartFarming

Value proposition 2013-2014

Value proposition 2015-2016

Value proposition 2017-2018

Результати

Завдяки тому що Value Proposition компанії SmartFarming постійно знаходився в динаміці, компанії вдалося закріпитися на ринку, а кількість клієнтів зростала із року в рік.

Клиенты

Діаграма демонструє зростання кількості клієнтів SmartFarming протягом 3-х років

Підписатись на наші новини

Доброго дня!

Дякуємо за інтерес до наших послуг.

Залиште свої контакти і наш менеджер зв'яжеться з Вами і надасть всю необхідну інформацію

Консультант
Потрібна консультація?

Телефонуйте за номером +38 067 829 10 80
або залиште свої контактні дані і ми з вами зв'яжемося

Клієнти та Партнери

  • UkrLandFarming
  • Кернел
  • Agroprosperis
  • Миронівський Хлібопродукт
  • Астарта-Київ
  • Мрія
  • ІМК
  • Агрейн
  • Приват-АгроХолдинг
  • HarvEast
  • УкрАгроКом-Гермес-Трейдинг
  • Зерновий альянс – Баришівська зернова компанія
  • Фрідом Фарм Інтернешнл
  • Continental Farmers Group
  • ED&F Man
  • Agricom Group
  • Агро-Регіон
  • Централ Фармінг Юкрейн
  • Лендфорт
  • Агро-КМР
  • Фаворит-Агро
  • АМГ Миронівське
  • Бершадь Агроплюс
  • Грін Тім
  • Флора
  • MAS Seeds Україна
  • Syngenta
  • CAS
  • SmartDrones
  • Frendt
  • Meteotrek
  • Лабораторія AgroScope
  • DroneDeploy
  • OMP
  • AgGeek

Зворотний дзвінок